Julen är inställd även 2009!!!

I dag var jag hemma med Clownen för hon är snorig. Då passade jag på att packa in Direktörns julklapp. Jag packade in julklappen i två paket. Alltså paket i paket. Allt för att Direktörn inte skulle se vad det var.

När han kom hem från jobbet så sa han:

-Jag måste erkänna en sak.

Och så gav han mig en kram och puss. Genomtänkt till tusen med andra ord...

-Jaha.... sa jag.
-Mmmm i morse letade jag efter mitt Visakort och jag trodde det var i din plånbok som oftast ligger i din handväska.
-Men du säger ju att man inte ska rota i andras handväskor!!!!!!!!!!!!!! sa jag. (Därför la jag julklappen i väskan.)
-Mmmmm så nu vet jag vad jag får i julklapp och din plånbok låg ju inte i väskan sa en leende Direktör.

Så jag packade med andra ord in julklappen onödan. Två gånger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0