Vissa får huvudvärk av banken...!!!

Banken fick finfint besök av Clownen och det tog hela fyra banktjänstemän för att ordna det besöket. En banktjänsteman som hjälpte mig med mitt ärende, en som höll en kall handduk mot Clownens panna, en som gav henne vatten och en som bytte ut handdukarna så de var kalla hela tiden.

Clownen snubblade på slätta stengolvet slog i pannan rejält!!! Jädrar vad hon skrek. Och när vi kikade närmare på henne fattade vi varför. Jag trodde hon slog i munnen och tittade efter blod men huvudet fick ta smällen... Stackarn, hon var nästan chockade efteråt och sa inget på flera minuter och det är ovanligt för henne. Bankpersonalen ville att vi skulle uppsöka läkare men än så länge har hon inte blivit illamående eller somnat.

En till alltså som fått huvudvärk av bankbesök...



Kommentarer
Postat av: Daniel

Aj :( det där såg inte så roligt ut! hoppas det går över fort!

2009-11-04 @ 17:45:12
Postat av: Heléne

Hu så ont!! Hoppas allt är bra med er i övrigt :) Jag har ställt en liten fråga inne på forumet.. ;) Hoppas att ni har en underbar kväll med Lars och att han rockar järnet! Kram H.

2009-11-04 @ 19:26:14
Postat av: Busan



Nämen sötloppan!

2009-11-05 @ 08:14:05
Postat av: jess

oj det ser inte bra ut, säker på att hon inte spräckt skallbenet? med tanke på bulans storlek.....

2009-11-05 @ 21:00:50
URL: http://emmelinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0