Livsfarliga pensionärer!

Jag hade knappt hunnit innanför dörren förrän Direktörn utropade:

-Vad har Folksam gjort???!!!???
-Vad??? svarade jag.
-Ja, de har ju vakter på sina kontor!!! svarade Direktörn.
-Jaha och det ska jag ha koll på som varit i Norge hela dagen, sa jag.
-Mnja öhh nja du kanske hade hört något på radion muttrade Direktörn.

Det Folksam hade gjort var att göra pensionärer upprörda. Alla vet ju att pensionärer utgör en mycket stor grupp inom den kriminella befolkningen.... Öhh eller inte. Det jag kan beskylla den äldre delen av våra medmänniskor för är att sno bitsocker på café.

Men då vet vi ju varför Folksam är så dyra, de är rädda för pensionärer och måste ha vakter på sina fina kontor. Jorå så att....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0