Tillökning i PEZ-familjen!

I LOVE PEZ!!!
Jag är barnsligt förtjust i PEZ-figurer och köper allt fler. Tyvärr är jag så snäll så jag låter ungarna leka med dem. Men nu är det slut på det. Inga fler promenader och sandslottsäventyr i sandlådan för mina PEZ-gubbar. Nu ska de få stå på min tallrikshylla (som inte innehåller en enda tallrika) och samla damm. Jag kunde inte låta bli utan köpte en på ICA i dag. Gissa vem;-)
Nu ska det bli ett seriöst samlande av PEZ-figurer!!!
Vem av er var det som berättade var det fanns Hello Kitty PEZ-figurer???



I dag har jag endast sex PEZ-figurer till skillnad från denna människa som har 408:

Här finner ni några fler exempel.


Kommentarer
Postat av: Busan

It was me.

2009-11-01 @ 10:42:44
Postat av: MalinZ

Kul, jag samlar också på PEZ-figurer. Helst vill jag ha de gamla klassiska figurerna och de är inte alltid lätt att hitta. Det har nog blivit ett 20-30-tal genom åren.



Saknar din butik i Karlstad.

Kram Malin

2009-11-01 @ 21:41:32
URL: http://malinscrappar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.

Var i Tyskland i helgen och hade jag vetat om detta hade jag självklart köpt en PEZ till dig.På båten fanns det en Hello Kitty, 40cm stor!



Kram kusin M.

2009-11-07 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0