På väg till BB!

På vägen till affären:

-Mamma, är det långt kvar? undrar fem-åriga Clownen.
-Nä svarar jag.
-Bra, för jag ska föda bäbis. Affären är sjukhus eller hur mamma?
-Mmmm eller hur...
-Är vi snart framme för nu har jag ont i magen ju!!!!!
-Ja snart.

En stund senare:

-Nu är det dags, benen kommer ut genom slidan nu!!!!! säger en mycket trovärdig Clown.
-Men vad fint... Muttrar en mamma som inte vill bli mormor på ICA.

Inne på ICA; och ALLA, precis ALLA fick givetvis veta alla detaljer:

-Nu ni har jag fått ut min bäbis ur slidan, bena kom ut först ur slidan. Titta vad mjuk bäbisen är!!!

Varför kan de inte ha barnafödande på schema på dagis så kassapersonalen på ICA slipper agera barnmorska???

Kommentarer
Postat av: Farbror Fia

MOAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!

2009-09-02 @ 21:50:55
URL: http://baybeeappeal.blogg.se/
Postat av: Malin P

Hon är ju helt sanslös den lilla damen. Men som sagt....man vet aldrig när en bäbis tänkt titta ut. Så blir det på ICA så är det bara så.... Min lilltös har ju inte riktigt den kunskapen som din lilla så vi lever ännu i härlig ovisshet....



kram

2009-09-03 @ 08:16:31
URL: http://verasvimsigavrld.blogspot.com/
Postat av: Busan



Love her!

2009-09-04 @ 07:21:03
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 02:34:37
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0