Telefonkö!

-Det är fortfarande kö och du har för närvarande plats 92 i kön, var god vänta.

Tack Skatteverket för att ni inte har hissmusik i era telefonköer. Med den skatten vi har i Sverige borde man inte ha några telefonköer!!!!

Nu vill jag ha förslag på vad man kan göra under tiden man väntar i telefonkön och önskar att man hade högtalartelefon. Tex så kan man blogga och klämma i sig 200 g chokladkaka. Men det skulle jag aaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllddddddddddddddrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggg göra så kom med förslag nu innan jag lägger på av leda. När jag kommer fram är det faan bäst för den kommunikatören att h*n har svaret på min fråga!!!

Faan heller att de hade personal där på deras telefontid som kunde svara på mina frågor.

Fuck off skatteverket!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det bästa är ju när en telefonrust säger att

-Du vet väl om att du kan få mycket information på internet.. Jo tack det vet jag liksom men jag ringde ju kanske av en orsak.. eller hur :-)

2009-09-30 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0