Bearbetning farfar och bröllopsplaner!

-Tror du det är för tidigt att skicka blommor till honom??? undrar Direktörn.

Direktörn fick nämligen veta att Clownen har en kamrat på dagis som har en farfar som har en större snickarverkstad och STÖRRE verktyg än Direktörn.

Operation bearbetning barn ---> fader --> farfar har börjat.

Direktörn lägger undan 200 kr för varje inlägg jag skriver honom så han kan köpa en såg för 81.000 kr.

Snart kommer vi troligtvis gifta oss så jag kan ansöka om skilsmässa innan sågen beställs.

Någon som vill anordna ett bröllop för oss och vilka vill komma? Jag tror nämligen inte att mina nerver håller för att blanda in mig och Direktörn i SAMMA bröllopsplaner. Det kan gå värry baaaad innan vi säger jäääääs.

Kusin Carina tycker att 101010 är ett bra datum. Kan ni då?

Kommentarer
Postat av: FridaK

Jag hoppas att jag kan då ;)

2010-04-14 @ 09:31:07
Postat av: Pia

låter aaaaaaaaaaalldeles utmärkt det Anna..geft däj då mä direktörn din du:)



2010-04-14 @ 19:48:55
URL: http://pia-vardagsrummet.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Absolut.. Kan så säkerligen då.. Skulle gärna planera erat bröllop me om det inte var att det var lite avstånd till er.. Men kan jag planera från Bfors så blir det ju perfa :-) he He

Något med papper, verktyg och maskiner och så åka runt i en gammal amerikanare.. Mycket sprit, nespresso och tokigheter så kan det ju inte bli fel.

Tänkte det kunde gå i svart, vitt och rött med inslag av cerise och mycket Hello kitty och väskor och sånt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0