Det tar sig!

Arvika brukar få namnet spökstaden för det händer inte så faacking mycket om vi säger det på ett fint sätt.
Men nu ni har det hänt grejer.

I julas var jag in och frågade urmakaren om det skulle komma en viss typ av färgglada klockor för den kvinnliga varelsen i det här hushållet vill väldigt gärna ha en.

-Nej det tror jag inte, svarade självklart den tvåhundrade uråldriga urmakaren. Det är ju dumt att förnya sitt sortiment och ta hem det kunderna efterfrågar.

Men titta vad jag såg när jag trippade förbi. Tänk att han vågade!!!! Vilken färgchock! Han går säkert på terapi numera gammelgubben.

Det är ju bara fyra månader sedan jag frågade om dem.

Kommentarer
Postat av: Marja

Haha jaa kolla bara den morderna skyltningen "hålgardinerna" har väl hängt med sen 65



Kram Marja

2010-04-18 @ 13:42:32
Postat av: Kusin M.

Jag har en röd! Klocka alltså, inte hålgardin.

2010-04-21 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0