Grävmaskinisten gör ingen nytta utan sin skopa!

Vi har nu väntat på en grävmaskinist och en grävskopa för att kunna dränera huset. Jävligt tråkiga pengar att lägga ut men det behövs. Vem vill åka till Maldiverna för 57 000 kr när man kan få en lerig tomt liksom???

Det har varit förseningar och förseningar och vi har väntat på att det ska hända något men det har varit benbrott osv så vi har inte kunnat göra något. Tills i dag. Nu står grävmaskinisten här med händerna i fickorna men utan sin maskin. Ingen nytta. Alls!

Vi får hoppas grävskopan har vägarna förbi snart så vi blir av med skiten snart!!!

Varför har hantverkare så svårt få till tid för ett jobb? Vi har ahft EN hantverkare som kommit på den utsatta tiden!!! Tänk om andra yrkesgrupper skulle vara så ostrukturerade; tex tandläkare.

-Nä men vett du att i dag har jag inte tid att laga ditt hål. Du får ha lite ont i tanden ett tag till för min borr är trasig och jag har jävligt mycket just nu.

Samhället skulle kollapsa om alla skulle ha samma attityd till sina yrken som de flesta hantverkare har.

All respekt till er hantverkare som passar tider, ni är guld värda!!!!



Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Jag levererar alltid brudklänningen INNAN bröllopet!

2010-08-08 @ 11:39:19
Postat av: Kusin M.

Jag levererar alltid brudklänningen INNAN bröllopet!

2010-08-08 @ 11:39:37
Postat av: Kusin M.

Jag levereran alltid brudklänningen INNAN bröllopet!

2010-08-08 @ 11:41:14
Postat av: Kusin M.

Det var inte menat att vara så tydlig med budskapet, det hände något kostigt med uppladningen.

:-)

2010-08-08 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0