Hur man fördriver tiden en lördag utan barn!

Kommer på på fredag att man kanske skulle ta en snabbis till Ullared för att fördriva tiden och spendera bort massa onödiga pengar på kontot. Man är ju så rik nu som student liksom.

Jenny o Agneta vill också få liten egentid bland tusentals köpgalna, hysteriska fruntimmer så de hänger på.

Vi skulle ha åkt 05:00 på lördag. Vaknar 04:54 av att jag får ett sms. Jenny är lite sen. Tack gode gud för det!!!! Min iphone tyckte nämligen att det bara är på vardagar man går upp med hjälp av alarm och inte på helgen.

Väcker Direktörn:

-Du MÅSTE hjälpa mig!!!!
-Vad är det????
-Sätt på kaffe jag ska vara klar om sex minuter!!!!

Det är ju viktiga saker man ska på så det gäller att hålla tiden rejält!

Allt flöt på bra i Ullared och vi lyckades köpa riktigt mycket med tråkiga och nödvändiga saker. Och ett par snygga strumpor till Direktörn. Åhhhh vad lycklig han blev.

Det där med flyt.... Just det. Kanal 5 håller på att göra en dokumentär om Ullared. IGEN. Självklart var de där och sprang i går. Efter den där kärringen som tar med gubben o hela familjen och spenderar runt 100.000 varje säsong på Ullared. Hon var ju givetvis där. Vi försökte gömma oss så gott det gick och försökte vara så samlade som möjligt och inte väcka uppmärksamhet i onödan.

För en halv minut så glömde jag bort filmteamet. Fick syn på den största papperskassen jag någonsin sett. Med Nalle Puh på. Den låg givetvis ihop vikt. Och jag är nyfiken av mig så jag ville se hur den såg ut utvecklad om ni vet hur jag menar. Men eftersom den var så himla stor så fick jag inte ner händerna till botten och kan veckla ut den ordentlig så jag sätter den över huvudet och i med armarna. Hmmm hej o hå att ALLA gör så, eller hur???
Så när jag står där med en papperspåse över huvudet som är cirka en meter hög så kommer jag på:

-Faan de filmar ju här!!!!

Av med påsen fort som faan och tittar mig omkring. Inga fotografer men massa människor som tittar på mig. Okej det bjuder jag på. Men inte faan vill jag visa det på TV... Så nu återstår en spännande höst där vi kommer att sitta spända framför TV´n och se om vi kom med.

Busan, jag skulle jättegärna vilja ha tre sådana stora Nalle Puh-påsar men jag blev så rädd för mig själv så jag glömde köpa dem. Kan du se om de finns kvar på söndag när du är där?
De ligger bland julsakerna.




Kommentarer
Postat av: Busan



Japp, jag fixar det!

2010-08-29 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0