Mitt skal!

Skulle egentligen skriva ett inlägg om att jag blivit fotograferad av lagens korta arms kameror som står efter vägkanten och att Direktörn diskar kaffetermosen i diskmaskinen.

Men det får bli så här istället.... orkar inte.

Jag vill krypa in i mitt skal och komma ut när allt är över. När Bumpen är borta och provsvaren har kommit.

Clownen ska opereras inom en vecka. Vi fick tiden i dag. Allt blev så verkligt på något sätt. Så snabbt?

Skalet blir mindre och mindre men som förälder "måste" man stå ut och vara stark inför sina barn.

Det är inget kul att veta att de ska ge henne droger så hon somnar och att de sedan ska skära i henne.

Hon är så liten. Våran lilla plutt.


Kommentarer
Postat av: TesaB

Stor kram till dig!

2010-08-31 @ 09:43:30
URL: http://tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0