Årets julkort 2010!

Har lite ångest över årets julkortsverkstad...
När man har ägt en scrapbookingbutik så förväntas det att det ska komma några handgjorda julkort från detta hushåll.
Nu är det så att jag har praktik och en massa roliga uppgifter.
Plus det så har min utbildning arrangerat en mässa idag som blev mycket lyckad.
Kul!

(Bla så var Tina Thörner med och har ni chansen att höra henne föreläsa; GÖR DET!
Bla så berättade hon VARFÖR hon blev kartläsare för en muslimsk rallyförare när hon kunde välja vilken förare hon ville. Alla ville ha henne. Jo, hon valde en muslimsk man för alla har sådana fördommar mot muslimska män. Det skulle helt enkelt bli intressant att komma som icke muslim OCH dessutom kvinna till rallyvärlden i arabvärlden.
Och hon lyckades. Nästa vecka kanske vi får höra mer om henne för hon ska visst göra något där hon vill ha vårat stöd.)

Jo, julkorten.
De gör sig inte själva... Så är det okej om ni får dem i augusti nästa år? Efter mitt sommarlov.
Bra.
Eller om jag lyckas få fram några så ska ni känna Er värry spächel om ni får några :-)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Bet hur du har det, har gjort 3 st, racker ju inte speciellt langt, funderar pa att dissa julkort iar...

2010-12-10 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0