Direktörn på julbord!

PervoPer på Direktörns jobb och jag har delad vårdnad om Direktörn. Dvs jag tar hand om Direktörn här hemma och PervoPer på jobbet.
Ikväll är de på Brygga på julbord. Direktörn kommer troligtvis vara fantastiskt nykter när han kommer hem. PervoPer och jag har sms-kontakt under kvällen om hur Direktörn ska skötas:

Från PervoPer: Räcker det att rapa honom en gång?

Jag: Nja, har han ätit bruna bönor så rapa honom två gånger för han får så ont i magen av alla gaserna tusselussen. Men glöm inte att lägga en handduk över axeln för han kräks lite ibland när man lyfter honom.

PervoPer: För sent.

Uuuu vad glad jag är att svärmor har fått den stora äran att se till att Direktörn kommer hem ikväll. troligtvis kommer han ha kräksjukan imorgon. Det brukar han få dagen efter fester med arbetskamraterna.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 10:17:41
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0