I väntan på Wii!

Hehehehe så elak jag kan vara.

Artisten är hemma pga förkylning o feber.

Jag fick ett sms att hans Wii fanns att hämta på Ica.

Jag förklarar för honom att vi får hämta det när Direktörn kommer hem. Men det skiter han fullständigt i. Han ringer farmor. Hon kommer stå här redo som chaufför om en timme.

Nu börjar det roliga.

Jag säger:

-Oj nu kom farmor!

Han studsar ur soffan och vrider kroppen så han sträcker sig i magen.

-Men mamma du är elak! Farmor kom ju inte alls.
-Nä jag vet. Hahahaha.

PS: Tänk om det skulle bli strömavbrott i eftermiddag...
Vilket väsen det skulle bli!

Kommentarer
Postat av: TSIJ - KARIS STÖRSTA BLOGG

Hejjsan!

Nu har vi kört igång en tävling, där vinnaren vinner ett helt eget inlägg om sig själv & sin blogg! (:

Man har större chans att vinna destu mera kommentarer man skickar!

LYCKA TILL / TRESYSTRARNAIJEANS

2010-12-20 @ 13:26:18
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0