Blond eller mörk?

Hmmmm och ännu mera hmmmm!!! Människor och djur är de enda som gör fel gång på gång och ändå fortsätter. Jag är ett levande exempel.

I dag var hela familjen cirkus med när jag skulle köpa hårfärg. Inte bra Anna. Jag brukar alltid ta en mörk toning för att dölja de små grå.

För åtta år sedan var det senast som jag testade att vara blondin. Direktörn minns det mycket väl och ville att jag skulle pröva igen.

Eftersom jag är en god sambo och gör exakt som han vill och inte har en egen fri vilja så följde jag hans ord.

När jag gott med på att pröva blond igen så sa han:

-Det är nog bäst om du tar en mörk också ifall det blir som sist.

Hrmf hrmf hrmf.... Förra gången blev jag orange.

Under helgen ska jag på Nöjesfabriken, LLA för Disney on ice, 40-års kalas och en scrapträff i Forshaga. Inget särskilt alltså utan jag kan se ut precis hur som helst. Not!!!!

Har jag hatt nästa gång ni ser mig så vet ni varför.

Bra eller anus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0