Det skulle ju bli så bra....!

Vi hade sett fram emot denna lördag så länge. Bara vara vi och slippa tänka på renovering, butiken eller jobb. Men icke då.

Första anhalten var Biltema. Jag skulle bara in snabbt och införskaffa spolarvätska. Direktörn hatar Biltema. Säger han. Vi gick säkert i hans hasor i över en halvtimme. Clownen hann till och med en kisspaus.

Efter Biltema var det dags för Toys R Us. Tyvärr hade inte ungarna tid för någon mammatid här inne. De ska alltid ut från affären när jag vill sväva i väg. Fick inte pilla på en enda Hello Kitty-sak. Bläh. Direktörn såg bara en enda Hello Kitty-sak inne på Toys och det var en väska till Nintedo DS. Han har ju inte radarn på över huvudtaget. Det finns ju väggvis med Hello Kitty!!

Efter det var det dags för Bergvik och Teknikmagasinet. Där flörtade vi med expediten så vi fick rabatt och hon käkade även lunch med oss. En riktig snygging var det;-)

Nu äntligen var det dags för Nöjesfabriken. Det skulle bli en succé. Betalade oss in och efter 10 minuter storgrät Artisten. Han hade fått en helvetisk huvudvärk och feber. Fick köra hem han o Direktörn med en gång. Tar en timme enkel väg.




Ringde svägerskan så hon och mitt brorsbarn blev med till Karlstad istället för Direktön o Artisten. Vi körde åter till Karlstad för att kasta i oss en middag på Vedugnen, träffa Busan o Mojjjjgan och vidare till LLA och Disney on Ice.


Disney on Ice är sååååå fint!!! Och jag kom på hur jag ska lära mig att åka skridskor. Med en skumgummidräkt och skridor på händer och fötter. Att jag inte tänkt på det förrut. Tack Disney!










Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Kul att Karlstad ochså finns på världskartan nu för tiden. Det är väl att tacka IKEA för det. Vi var också på Disney on ice för någon månad sedan. Elliot var så rädd för Ursula (häxan i lilla sjöjungfrun)så att han höll för ögonen hela tiden det var sjöjungfrun. Kram.

Ps. i Malmö var Hello kitty också med ;-)

2010-02-08 @ 22:29:38
Postat av: Säljaren på Teknikmagasinet

Tackar för komplimangen och för trevligt lunchsällskap =0)

2010-02-09 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0