Fucking j***a TELIA!

29/12 ringde jag till Telia och sa upp mitt abonnemang. Det gick så smidigt och han sa att eftersom jag skulle lägga ner min verksamhet så behövde jag inte ha tre månaders uppsägning. Jag var helt lyrisk berömde Telia inför alla jag mötte och vi var förvånade för Telia är inte direkt tillmötesgående...

Varför anade jag inte ugglor i mossen!!??!!

Självklart var det ett pucko i deras kundtjänst som ville jävlas. Fick nämligen en faktura i dag på ett telefonabonnemang för mars till maj. YOU SAY WHAT???? tänkte jag och ringde till Telia.

Fru kundtjänsttant tittade i alla deras dataanteckningar och hittade ingen uppsägning. Kille som satt den dagen i kundtjänst gjorde ett jävligt dåligt jobb kan jag säga! Han registrerade inte någon uppsägning och han ljög om att jag inte behövde betala några uppsägningsmånader.

Fru kundtjänsttant trodde mig och registrerade att jag sa upp abonnemanget 29/12 men de tre månaderna det är uppsägningstid får jag fortfarande betala och det kan jag göra. Men att en person säger att han fixar uppsägningen och sedan inte gör det är INTE OKEJ. Dessutom har ju jag trott att de kunder som ringer på mitt gamla nummer har fått en hänvisning men ICKE!!! Såååå dåligt!!!

Vad skulle ni ha gjort? Vi har två mobilabonnemang, ett mobilt och ett fast internetabonnemang och det fasta hemabonnemanget hos Telia. Jag har alltid försvarat Telia med att de hat bra service osv när försäljare har försökt få mig att byta operatör osv pga Telia har högra kostnader osv.


Kommentarer
Postat av: Tage

Skicka en brevbomb!

2010-02-15 @ 12:28:54
Postat av: FridaK

Jag hade bytt operatör!

2010-02-15 @ 19:26:30
Postat av: Telia Kundservice

Hej!



Jag heter Susanne och jobbar på Telias kundservice.



Jag vill be om ursäkt för att min kollega inte sade upp abonnemanget som ni kom överens om. Jag tror och hoppas att det var en ren miss från hans sida, och jag hoppas att du inte lämnar Telia på grund av detta.



Om du har några frågor så får du gärna kontakta mig via den här länken: http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515



Med vänliga hälsningar

Susanne Boström

Telia Kundservice

2010-02-16 @ 14:41:14
URL: http://www.telia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0