Halsfluss eller något?!!?

Nu räcker det, helt ärligt, nu räcker det! Tror inte vi har haft en hel vecka sedan nyår utan att någon varit sjuk. I morse vaknade jag med halsont och ont i kroppen. Gick ut och skottade snö och fick gå in och lägga mig när vi var klara...

Har frossa och är svullen i halsen. Låter som jag svalt en pingpongboll....

Vill att vi ska vara friska hela familjen och vi skulle gärna befinna oss på en varm sandstrand för att vila upp oss....

Jaja om en månad ska jag vara en helg på Selma Spa i Sunne. Tack för det UNIONEN!

Såg precis att jag måste älska....

Nu räcker det, är vi överens?

Kommentarer
Postat av: Busan



Gris! Jag lämnade ju också min mailadress!

Nu tycker jag att jag ska få följa med...

2010-02-21 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0