Har du ont i halsen?

För elva och en halv timme sedan (11,5 timmar ja ni fattar, ganska lång tid.) kom jag hem från jobbet. Gick och la mig med en gång och somnade.

Hade inge större lust att prata med någon eftersom det känns som jag svalt tre meter med rostig taggtråd som är inkopplad till ett kärnkraftverk som går för fullt för att Maud Olofsson ska få värme i sin sommarstuga på vintern.

Kan beskrivas som lite plåsamt med andra ord.

Nu kl 22:40 när Direktörn behagar komma och joina mig i sänghalmen frågar han:

-Har du ont i halsen? Jag har en flaska med hostmedicin som är din i min ryggsäck. Receptbelagd, man blir trött som bara den av den. Ta en klunk, du behöver inte måtta (Värsta a-lags snacket från parkbänken på Tôrget i Arvika.)

Gaaaaaaah vilken värld lever han i???? En del har inte alla knivar i lådan och en del har inte ens en låda.

Gissa om Direktörn försöker se vad jag skriver om nu när han har blivit hotad om att få en flaska nerkörd i halsen...!

Nu ska här sovas. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0