Mera egofrågor!

Vad heter du: Anna Maria
Smeknamn: Darling, Mamma, Slyntryne & Plantanna.
Vad tror folk om dig: Social, omtänksam, fokuserad & kreativ, stämmer det?
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är rolig, bra på att skriva och gör ett bra jobb.
Vad säger du för att imponera på någon: Ehhh vet inte tänker liksom inte så.
Hur imponerar man på dig: Genom att inte vara självisk. Att vara omtänksam.
Vad har du dåligt samvete för: Att jag inte umgås nog mycket med familjen.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS:Will do, har ju viss erfarenhet;-) Krya på sig" Från bästa, värdefulla Stora Sara.
Var bor du: I byhålan.
Trivs du där: Ja men önskade fler jämnåriga grannar.
Äger du några Converse: Inte än.
Brukar du bli för full: Öhhhh hehehehehe jo dä.
Är du allergisk mot något: Kobolt, nickel & formaldihyd. Och egoistiska människor som sätter sig själv i första rum. Alltid. Skärp er för faan!
Nästa mål i ditt liv: Ta med ungarna på Disney eller något varmt ställe en vecka.
Hur svarar du i mobilen: Ja det är Anna.
Vem ringde du senast: Micke på jobbet.
Vad sa den du senast pratade med i telefon: "Du har en ursäkt att vänta på jobbet. Gör han så en gång till får han kicken." Har jag sagt att jag har världen mest energikrävande jobb som kräver 100 % fokus?
Antal timmar sömn i natt: Har legat i sängen i 22 timmar tills nu och jag kommer inte att gå upp än.
Sov du ensam: Nej, minst två är vi.
Brukar du komma i tid: Alltid. Är en tidsfascist.
När mår du bra: När mina barn mår bra. Och givetvis när mitt hem är rent och jag har kontroll över saker och ting.
När blev du fotad senast: I söndags av mina barn :-)
Hur känner du dig nu: Förkyld och förbannat ynklig.
Vanligast färg på dina kläder: Svart & rååååååsa.
Vad tycker du om fötter: Bläh, fattar inte Helena som jobbar med detta.
Vad saknar du: Pengar.
Hade du en bra kväll igår: Låg till sängs.
Favoritdryck på morgonen: Vatten eller Nespresso.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22-tiden.
Är du blyg: Svar NEJ.
Sysslar du med någon idrott: Nej men jag betalar 449 kr varje månad på ett gymkort. Öken.
Vill du hellre ha email än brev: Nja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes box.
Har du spytt offentligt: Jo dä. Bla när jag var på tjocken o kände doften av kaffe. Hade alltid en plastpåse med i väskan.
Är du nöjd med ditt liv: Inte riktigt.
Är du bortskämd: Ibland. För att jag kan, vill och har lust.
Vad gör du i morgon: Hoppas vara tillbaka på jobbet då vi har ett nytt projekt på G.
Vad är det värsta du vet: Barn som far illa. Och om människor som tror de är förmer än andra. Folk med stort egoistiskt bekräftelsebehov.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Har inga pengar att slösa.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Sting.
Vad längtar du till: Lördag!!! För då ska vi äntligen umgås med barnen utanför detta renoveringskaos.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja. Mycket.
Vad använder du för shampoo: Inget, bara balsam.
Vad är det finaste du fått: Många skriver säkert barn, men de har jag inte fått utan vårdat fram. Men det finaste... Kan inte säga för jag har fått så mycket jag uppskattar.
Hur gammal är du: Född det år ABBA vann schlagern.
Du samlar på: PEZ, frimärken, Hello Kitty, väskor.
Gröna eller röda äpplen: Röda juläpplen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Arg någon jag litar på, ledsen behåller jag oftast för mig själv.
Gillar du golf: Ja faktiskt, Skulle gärna spela om jag ansåg att jag hade tid.
Vilken tid vaknade du idag: 09:11
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: I går när jag fick veta om en kille som blivit överkörd av tåget och föräldrarna berättade hur de fick reda på att det var just deras son som dött.
Vad äter du helst när du ser på film:
Åhhh vad jag skulle vilja vräka i mig kolhydrater då!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Nej, fast det har hänt massa konstigt under dessa besök som orsakat svimning och smärta.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa med barnen och anlita hantverkare under tiden vi var borta, komma hem och tada så var huset färdigt.
Bär du glasögon eller linser: Solglasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
Skulle du kunna köpa en falsk märkesväska: Ja för faan.
När går du upp ur sängen på helgerna: Runt 9.00.
Vill du gifta dig: Ja, men vet inte hur....
Vill du ha barn: Jag har 2. Bra så.
Solar du ofta: Nej och när jag gör det så blir jag bränd och hudcancer AB kommer allt närmare.
Är du bra på att laga mat: Ja. Utmana mig gärna!
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Ganska, vore ändå mer om inte en massa fläsk var i vägen.
Är du musikalisk: Hahahahaha och hahahahaha.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Tror du på ett liv efter döden: Hmmmm vet inte, tål att funderas på. Men det är inte så viktigt tycker jag. Ska först leva här och sen tar vi resten.
Tycker du om sushi: Mycket.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Senaste låten du hörde: Melodin på Clownens Hello Kitty-laptop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0