Ommöblering på schemat!

Direktörn och Kusin Roger hävdar att det finns endast "Ett ultimat sätt hur möblerna ska stå." Det där med ommöblering är bara tjafs.

Jag ÄLSKAR att möblera om. Nu när "vi" renoverar ÖVERALLT så är det massa flyttande hit och det men med vissa begränsningar eftersom 50 % är en byggarbetsplats.

För några minuter sedan sa Direktörn eller jag menar "Mr Vi har det ultimata placeringen på rummer nu.":

-När vi ska ha en platt-tv i framtiden så kan vi ha den på den väggen.
-Varför då? undrade jag.
-För då ser man elden, du vet hur jag älskar att titta på elden.
-Så du tycker jag ska möblera om.
-Mmmmm men jag har inte tid svarade Direktörn.

NÅGON, jag menar NÅGON, som sett Direktörn möblerat om???? Nä jag menart.

-Nu är vi tre vittnen som hört att DU tycker att jag ska möblera om. Kan du säga det på film, får jag spela in det.
-Nej.

// en lycklig sambo med massa oväntad energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0