Snöröjning!

Direktörn kom hem när jag hade Kusin Carina på tråden. Fick raskt avsluta det samtalet för Direktörn trodde han hade en traktor. Han försökte nämligen ploga sig fram genom snön med min Baugette men han kom inte ens en meter där det var oplogat.

Ut och skjuva och skotta loss bilen. Suck o stön. Var svimfärdig sen efter att legat två dygn i sängen och börja med detta.

Åhhhh vad jag vill ha en traktor eller en hjullastare. Fatta vad enkelt att ta bort snön. Det tog fem minuter och 300 kr istället för timmar av svett och svordommar.

Tomten; jag ska vara sååååå snäll om du ger mig en traktor eller ja en snöslunga går finfint också.

Sen att mina rosor gick åt helvete drabbar bara Direktörns visakort. Jorå så att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0