10 år!

Vi har varit ihop i tio år. Någon som tycker det gått fort?

Direktörn tyckter jag ska tala om sådant för honom. Jag trodde det var honom jag varit ihop med....

Sommaren 1990 blev vi tillsammans men sen på hösten flyttade Direktörn till Kiruna för att läsa på rymdprogrammet. Jag tröttnade på att sitta i hålan och vänta och gjorde slut. Direktörn flyttade till Australien och jag hamnade i USA.
Tio år senare ses vi för första gången igen på puben i Arvika. På trettondagsafton 2000. Det var inte meningen att någon av oss skulle ut men vi hamnade på krogen och träffades igen. Sedan dess har vi varit ihop. Trodde jag;-)

Är det därför folk gifter sig; för att få en ring på fingret med ett inristat datum på se de kan ha koll på vilket datum de ska fira?

Direktörn har fria till mig två gånger. Nu vet jag varför. Han vill ha en "kom ihåg lapp" runt sitt finger.

Bilden har jag hittat här.

Kommentarer
Postat av: mamma

Har alltid trott att Björn är far till Ben, men har tydligen fel där eftersom ni träffades under 2001!!!!!!!!!!!!.Kolla årtal innan du skickar. Kram från morsan

2010-01-23 @ 18:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0