John Mayer!


Artister med budskap gillar vi. John Mayer var med på Skavlan i kväll. Han är en otrolig gitarrist och Skavlan frågade hur han kunde bli så duktig?

När jag växte upp hade jag inte internet som tog mitt liv utan jag gjorde faktiskt något.

Han har så rätt! Bläh vad mycket tid jag sitter framför datorn.

John är även medveten om miljön. Han sa:

De finns de som säger att det är ingen idé att göra något för det blir ingen skillnad. Om det är så då kan vi lika gärna skita i allt och bara festa på. För att förändra världen gäller det att förändra på sina vanor. Jag säger till människor att de ska förändra på minst en sak detta år.

Vad ska ni förändra på i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0