Överraskningar!!!

Överraskning nr 1:
Jag fick göra en anställningsintervju för chefen hann inte med. Det var kul att sitta på den sidan och vara den som ställde frågorna:-)

Överraskning nr 2:
Halv åtta hos mig så knackar det på dörren. Hantverkarn som ska sätta upp natursten på murstocken kom och kliade sig i huvudet. Jag åkte och jobbade.
Efter några timmar kom Direktörn och hälsade på mig på jobbet. Han hade med en bok till mig. Söt eller hur! I samma veva sa han:
-Om ska du jobba över något denna vecka så är det nog en bra kväll i kväll.
-Öhhhhh vad har du gjort nu???? (inte konstigt att han hade med en bok för att mjuka upp mig)
-Jo du ser att...

Och så drog han fram sin mobiltelefon och visade hur det såg ut hemma. Hantverkarn fick ta bort all puts mm som var runt murstocken. Tror ni det är dammigt här hemma eller??? Lite senare kom jag dock hem tack vare Agni & Emil som tog med mig på café.
Så nu tar det åter några dagar innan Arvika Kaminen kan komma på plats...



Överraskning nr 3:
När jag kom hem så låg det inte bara damm på köksbordet utan även ett spännande brev.
Hallå!!!! Vem har varit på Formex och skickat en hemligt brev till mig???? Jag är ju nyfiken söta du;-) Jag vill veta vem du är som skickat detta från Stockholmsmässan:
(Tack Tage hahahahaha du är underbar!)


Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

Men du... Det där kunde jag ha gjort åt dej för en kopp kaffe, & jag hade satt upp plast runtomkring (fasttejpat i taket) med en dammfälla, så det hade inte blivit närmelsevis så dammigt... Men ha det så roligt med puts-dammet! Alltid lika kul att städa efter sån´t! :D

2010-01-26 @ 05:34:11
URL: http://baybeeappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0