Vad händer?

Har inte haft så mycket tid att blogga just nu. Jobbar mycket och försöker få ordning på företaget som jag är såååå trött på.... Tar emot att plocka ordrar til och med:-(
I morgon ska jag till en tredje läkare för min nacke.... Han ska visst vara jättebra säger de som vet. Försäkringsbolaget vill skicka mig till Stockholm eller Göteborg för en magnetröntgen. Jaja vi får se vad som händer. I morgon ska jag i alla fall in till Färjestads läkare och det känns så där...

Jag har några uppdrag som ligger och väntar på mig när det gäller scrapbooking men det får vänta. Jag klarar nästan inte att hålla i en penna eller liknande utan att jag blir stel och kall i höger hand. Jag skyller på kylan, det påverkar mig får jag hoppas så det inte är så att jag håller på att bli sämre för jag vill kunna måla och skapa igen!!!!

Här hemma har det annars börja hända saker igen efter julledigheterna. Plattformen som Arvika Kaminen ska stå på börjar ta form:-) Hoppas hoppas den är på plats snart!!!!

Direktörn kallade in till ett extrainsatt familjemöte förrut. I badrummet. Självklart, alla viktiga beslut tas ju där, det vet ju alla.

-Ni ser den här (och så pekade han på handdukstorkaren), den kostar tre tusen kronor. Den har aldrig fungerat under tiden vi har bott här och troligtvis inte gjort det någon gång annars. Det är ju dumt. Tänk att köpa en sak och inte få den att fungera så dumt. Men nu har jag fixat den. Bra, för då blir den varm. Det är lätt att laga när man vet hur man ska göra. Så nu kan ni öppna dörren och gå ut och leka igen, vi vill ju inte släppa ut värmen som är här inne så stäng dörren ordentligt nu kids.

Så fint, vi har en varm handdukshängarevärmaretorksak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0