Bland doktorer o vatten!

I dag började vi hos farbror Doktorn igen för att titta till Artisten. Vi ska dit till veckan igen. Bläh...

Artisten har en del konstigheter för sig.... Ibland undrar man alltså. Tur att det bara var en familj till i väntrummet och de barnen var vilda som en frökapsel i en tornado så jag tror inte det uppfattade vad Artisten gjorde:


När vi kom hem hade jag lovat ungarna att vi skulle fylla poolen. Letade som en idiot efter vattenslangen som skulle räcka från källaren och ut. Men icke, den var borta. Fick åka och låna en slang från svärföräldrarna men den var kortare så jag fick ta den från köket o ut till poolen. Men munstycket passade ju självklart inte så jag satt i mer än två timmar innan Direktörn kom hem och letade fram vattenslangen så han kunde koppla på kranen i tvättstugan och det gick bara på några minuter sen. Mutter mutter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0