Julinspiration?

Så har ni någon inspiration inför julen? Sitter ni och lyssnar på julmusik och dricker glögg?

Inte??? Konstigt, trodde jag alla gjorde i juli.

Jag har fått en lite fin fråga om jag kan skapa lite julinspiration för ett företag inom scrapbookingvärlden. Jag måste svara senast fredag. Det ska vara klart i mitten av augusti så det är snabba puckar.

Så vad tycker ni? Klarar jag detta, ska jag tacka ja?

Det är även CHA denna vecka i USA. Det är då höstens nyheter släpps.

Melissa Frances har alltid gjort fantastiska produkter och även denna gång har de lyckats:





Ett nytt företag för mig är Echo Park Paper. Någon som sett dessa tidigare?




Cosmo Cricket har gjort massa nya kort:








Ny inspiration från Glitz Design:






Enligt Maya Road blir det mycket sammet och trä i höst och jag gillert:









Kommentarer
Postat av: Kusin Carina

Så klart att du fixar det, sätt igång!!



Kram!!

2010-07-27 @ 23:34:23
Postat av: Kusin Carina igen

Hur skulle du kunna låta bli när du ska utbilda dig inom marknadsföring!

2010-07-27 @ 23:46:18
Postat av: Busan

Säger som Petter: Så klart!

2010-07-27 @ 23:49:55
Postat av: Anna Stenman

Mycket härlig inspiration du visar.



Echo Park Paper har Pappersbiten hemma i sin butik och i webshoppen, de två första kollektionerna. Kan bara säga att papperna är helt underbara att scrappa med, de nästan scrappa sig själva. :O)



Solkramen Anna

2010-07-28 @ 09:41:05
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0