Ligamenten berör mig starkt!

Satan vad ont jag har haft de senaste dagarna. Har inte kunnat sovit och har haft svårt med andningen pga smärta.

Direktörn skickade i väg mig till läkaren i dag. Han klarade troligtvis inte av mina stön den veke saten.

Läkaren babblade på om att en inflamation i Ligamenten runt revbenen gör lika ont som ett brutet revben. Och så klämde han till på ett ställe.
Hade han inte varit från Island så hade jag gett honom en rak höger. Jag slår inte invandrare för då kan man bli anhållen för att vara rasist

Japp, du kan gå hem och vila några dagar och äta inflamtionshämmande tabletter.

-Ahhhhhuuuucchhhh, okej...... stönade jag fram och gick till Apoteket.

Så i dag ser min livsstil ut så här:

Kommentarer
Postat av: jess

haha har du vart hos gunnar? förstod du vad han sa?

2010-06-23 @ 08:22:14
URL: http://emmelinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0