På andra sidan häcken!

För tre år sedan så sa Direktörn:

-Häcken behöver klippas.

I går var jag till brorsan o lånade DET verktyget; det finns visst ett som Direktörn inte har införskaffat.

Och titta vad som kom fram ur häcken när jag var klar; en fin rosenbuske och en lönn.

Uppdatering: Direktörn är en glädjedödare. Han säger att lönnen måste bort för rötterna går ner i bergvärmen. Nu ska vi se vilket år Direktörn behagar gräva upp lönnen och flytta på den för han vågar faan inte såga ner detta träd också!!!
I nästa mening så berättade han att jag kan få följa med ut i urskogen tillsammans med hans arbetskamrat och tilla på gamla stolpar. Satan vilket givande samtal det var. Nästa gång ska jag tänka efter trettioåtta gånger innan jag ringer och berättar att jag varit duktig.



Från iPhonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0