Planerar, planerar och planerar!

Jösses vilket härligt och varmt väder det är där ute :-)

Själv ska jag krypa ner i min kalla källare och planera sig lite. Har ringt en massa samtal och surfat på internet i några dagar nu.

Faan jag borde bli något inom FN som jag kan planera och överraska. Helt plötsligt skulle världen vakna upp och det skulle ligga små presenter med ledtrådar i hur freden skulle lösas och efter några dygn skulle det vara fred.

Om allt går som planerat så kommer jag berätta på söndag, inte en minut innan söndag. Inte en enda person vet om detta än, så det är ingen idé att nu mutar någon i min närhet för att få veta vad jag hittat på ;-)

Dags att krypa ner i hålan och skapa framtid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ingen källare. Det är en underjordisk hemlig bas där jag och ungarna sitter och smider planer om hur vi skall ta över jorden.

2010-06-01 @ 14:00:00
Postat av: Kusin M.

Om planerna inte funkar så såg jag att de sökte dekoratörer till Panduro hobby och tänkte på dig. (och mig)

2010-06-01 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0