Torkvindan!

För ungefär 10.000 år sedan så kastade Direktörn ner byggställningen från en av de två gavlarna och det är ju dumt att ta bort sådant som står i vägen.

Sedan dess har Direktörn påstått att det går att använda denna torkvinda.

Eftersom jag inte förstår hur Direktörn tänker här (ovanligt, jag vet...) så har jag gått och väntat på att Direktörn skulle ha hängt upp tvätt i denna fina ställning för att överbevisa mig om att det går att hänga upp tvätt här. Men ser ni, det har liksom inte hänt....



Så kära Direktörn; Du är nu skyldig mig några 100-lappar, en tur till Lantmännen med en styck Artist som tjatar hål i huvudet på en om ALLA kaninsaker man måste köpa på Lantmännen (vi kom hem med en stor vattenflaska o en saltsten) plus några svettiga minuter i solen när den står i zenit.



Och nej jag köpte INTE den dyraste som Direktörn gör med sina livsnödvändiga eldrivna verktyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0