214 miljoner!

Nyss kom jag hem från Spa. Är helt slut, har tänkt en massa under helgen. Skulle behöva sova ett par timmar för att hjärnan skulle få lugna ner sig lite.

Tänk om jag hade vunnit de 214 miljonerna; då skulle jag ha fått sovit konstant. För tänk vilka planer man skulle smida då!!!

Om jag hade vunnit de 214 miljonerna skulle jag hålla käft tills den 1 april och säga det då. ALLA skulle tro att det var ett aprilskämt och sakta sakta skulle det gå upp för folk att det kanske trots allt finns en sanning i det.

Ett som är säkert är att jag skulle köpa hus runt omkring i världen som mina vänner och släkt skulle få låna och jag skulle betala resa och ge de feta sedelbuntar i respengar. Var de än ville resa i världen skulle jag ordna det. Nej Direktörn, jag skulle inte bekosta en rymdresa till dig. Eller hur länge blir du borta då? Du skulle i alla fall ha världens finaste träverkstad med en personlig lokalvårdare anställd på helt. Med kolletivavtal så klart.

Men jobbet skulle du behålla kära Direktör för du måste ju hjälpa din kollega B med Blocket och Facebook så han har något att  göra på arbetstiden.

Vad skulle ni göra för 214 miljoner?



Kommentarer
Postat av: jess

skippa alla måsten :)

2010-03-28 @ 17:07:05
URL: http://emmelinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0