Det finns olika grader i helvete!

Jädrar vad elak Direktörn är!!!

Han sitter och skrattar så han grinar. Verkligen tårar alltså!!!

-Men vad är det frågar jag.
-Hahahaha hur svårt är det? Hon gick bara ner 1,4 kilo på en vecka!!! Hahahaha vad dåligt. Det är ju bara sluta äta frukost och lägga av en brakskit så går man ner mer.

Han sitter (eller ja, han ligger som en soffpotatis) och ser på The Biggest loser och hon som förlorade gick "bara" ner 1,4 kilo.

Sen ser jag vad han försöker göra!!! Han distraherar mig för att skriva en kommentar till inlägget om Norm... Som om jag inte skulle fatta att det är han med stort H som skrivit följande inlägg:

(http://minkamera.blogg.se/2010/march/say-hello-to-norm.html)

Nu vet jah inte hur ni har det hemma, men hemma hos oss ser min man på Norm på datorn hela tiden. Efter ett tag började jag också se på det. Nu ser vi på Norm som fredags mys och även i sängen på söndagar. På grund  av denna nyfödde intressa för allt som har med träslöjd att göra får min man köpa verktyg när han vill. Jag menar skall vi vara ärliga så vet han bäst.

Puss och krama varandra i trafiken

Information:
Alias/namn Lotta Andersson

Så nu skulle jag vara jävligt försiktig om jag var Direktörn!!!! Tur att det är min födelsedag inom en snar framtid så han kan köpa sig en lycklig fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0