Komma ut ur garderoben!

I dag har Direktörn beställt min födelsedagspresent. Jag hatar att inte veta vad Direktörn gör; det brukar nämligen inte alltid bli så lyckat...

Denna gång vet jag inte vad jag ska tro. Jag funderar på att gå och ta ett snack med Per som Direktörn jobbar ihop med. Han var nämligen med när Direktörn beställde. Jag har pressat Direktörn på detaljer och ledtrådar. Bla fick jag veta att Per sa detta när han såg vad Direktörn beställt till mig:

-Säg till när du kommer ut ur garderoben för då vill jag gifta mig med dig!

Då kan vi konstatera två saker;

Ett, Per är bög (eller bi, för mig får han vara vad han vill för jag gillar honom vad han än tänder på) och vill gifta sig med Direktörn. Vassego Per du kan ha honom 363 dagar om året, jag tar hand om resten.

Två, Per vill ha det Direktörn beställt till mig, alltså ett verktyg. Snäppet över högtryckstvätten jag fick för två år sedan i alla fall. Tror det är lättare sälja verktyg än högtryckstvätt på Blocket.

I dag var Direktörn o hälsade på på mitt jobb. Han efterlämnade denna, en helt normal pryl att gå runt med under armen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0