Scrapbookingträffen!

YES, vilken underbar helg det varit.
Tack Svensk Scrapbooking för fantastiskt välkomnande och allt var fint planerat. Lagomt många utmaningar och massa shopping.
På lördagen fikade jag och shoppade papper. Och detta tar ju massa tid så jag hann bara med en tävling:-)
Och den kom jag tvåa i. Det var extra roligt tyckte jag för det var en annorlunda utmaning. Mattias Frykholm har gjort ett dvd-fodral till en Stephen King film och han var med och visade upp tavlan. Vi inspirerades av denna och han utsåg vinnarna:-)
Här är bilden vi inspirerades av:

Här är mitt bidrag:



Dag nummer två gjorde jag detta:





TACK ALLA FÖR EN HELT FANTASTISK HELG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0