Bloggparty hos Tesas Scrap!

Uj uj uj vad jag älskar solgult och lime men de färgerna är SVÅRA att använda tycker jag. Tesa är med i ett Bloggparty hos Allt om scrap (finns massa utmaningar där) och här är hennes utmaning som slutar 30/5 2010:

Jag hade tänkt mig en liten annons/inspirationsutmaning. Gör ett kort och hämta inspiration från den här annonsen för barnmöbler:



Och här är mitt bidrag:



Puman - Bingoutmaning; layout
Cath - Kärleksfullt stafflikort
Elsamaja - Materialutmaning: kort/layout/alter
Malwa - Titelutmaning; layout
Mahlin - Fotoinspiration; kort/layout/alter
Leamon - Skissutmaning
Lilo - Skissutmaning
Cissi - Skissutmaning; kort/layout
Bitte71 - Skissutmaning; kort/layout
Scrapmyran - Liftutmaning; layout
Helen - Skiss med twist; kort/layout
Cattis - Liftutmaning; kort/layout
Emelie - Annonsutmaning; kort/layout/alter
Nicola - Maskutmaning; kort/layout
Lillblomma - Liftutmaning; kort/layout
Jomma - Färginspiration
Tette - Färgutmaning; kort/layout/alter
Mahlin - Materialutmaning; layout.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Läckert.. Du e såå duktig. Och duktigt att du orkar trots förkylningen.. hoppas du e på bättringsvägen.

kramis

2010-05-13 @ 11:16:36
URL: http://viktoriagrejar.blogspot.com
Postat av: TesaB

Men duuuu!!! Blev ju verkligen supersnyggt! Grönt är skönt! Jättekul att du ville vara med! Snart kommer jag uppdatera med pris också! Det du!



Måste vi inte träffas och scrappa snart???

2010-05-13 @ 13:30:20
URL: http://tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0