Dags att rensa!

Folk brukar säga att de ska rensa hårddisken. Jag vet inte vad som menas med det. Jag ska rensa i sovrummet. Där finns det mycket konstigt.

Eller vad säger ni om detta; tre laptops, en tv, två telefoner och massa jobbdret från Direktörns arbete. Plus MASSA scrapbookinggrejer. Detta ska väck!

Någon som vill komma hjälpa mig att rensa snart? Stora Sara kanske??? Ni slipper sovrummet, men våningen under!!! Våningen under, vågar man börja rensa där???

Välkomna hit när ni vill ni som gillar att rensa!

Nu ska jag lägga mig i sängen med laptopparna och hoppas på att få sova lite. Går på tabletter mot värken men men det ordnar sig nog... Har ett barnkalas med endast 28 inbjudna ungar att ta hand om i morgon. Lovely! Direktörn har nämligen redovisat att ska man ha barnkalas så ska man bjuda alla så ingen ska känna sig utanför. Han har helt rätt, ingen vill ju känna sig utanför.

Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Tjaaa....laptops....låt ju inte så fel;-)

2010-05-01 @ 22:24:14
Postat av: Busan



När ska jag komma?

2010-05-02 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0