Direktörn får gärna ta Anders Borg!

Vi var några stycken som diskuterade matintag i dag på Facebook. Jag skröt med ett grönt äpple, någon slog på stort och skrev knäckebröd. Direktörn skulle ju givetvis briljera och skrev Thai.

Jag kontrade med att han skulle minsann ta med Thai hem till en krasslig sambo om han inte ville ha världskrig för hon hade, trots sjukdom, dammsugit sofforna efter han att gosat sig med sågspån och gräs i sofforna.

Direktörn blev väldigt förståndig och kom hem med; ja just det, Thai!

Var på Stora Sara skrev till Direktörn: Du får nog ligga i kväll.

Men se där tog hon fel för Direktörn har nämligen bestämt sig för att spara till hästsvans. Varför?
Jo det ska jag tala om; han sympatiserar med Anders Borg.

Nu kan den där sura och krassliga sambon tala om för sin Direktör att det blir inget jäkla ligga förrän trimmern åker fram och kalufsen är jäkligt kort vill jag lova. Och kom inte och säg att du ska vänta tills fotbolls-VM för sånt barnsligt beetende skulle bara någon annan i din närhet lura i dig.

Så ta du sympatisera med Anders Borg,
Vassego han är allllllllllllllllllllllll Yoooooooooooooooouuuuuuuuuuurrrrrrrrsssss!

Jag säger bara en sak; själv är bäste dräng.
På många sätt.

Kommentarer
Postat av: Tage

Haha så rätt!

2010-05-12 @ 06:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0