Framtiden kom som en chock!

Hade jag varit utan barn hade jag dragit till USA och börjat ett nytt liv där. Ni som är unga; åk ut och upptäck världen!!!!

Alla är vi i olika skeden i livet och jag är så glad över att jag lärt känna er och det ska bli intressant att följa er ALLA KÄRA VÄNNER.

Nu vet jag inte vad som händer med oss men man kan ju alltid lyssna på underbara Counting Crows.

I kväll ska jag till Hammarö och prata med de där galna människorna och de kommer garanterat ha en lösning för mig ;-)

Nu ska jag gå och snosa på våra små trötta  cirkusmedlemmar och erbjuda de en ny dag och hoppas på att den innefattar färre överraskningar än gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0