Snygg inredning i Arvika!

Sitter och drömmer mig bort på Hemnet för att hitta förslag på hur vi skulle kunna ha här hemma om 100 år när allt slipdamm har lagt sig. Hittar faktiskt ett hus i Arvika som man kommer man långt med. Kika in här så länge annonsen finns kvar för jag kan tänka mig att detta hus blir sålt fort:



Direktörn sover med en ekbit brevid sängen så jag gissar att han skulle gilla detta hos också!

Eller vad säger ni om detta hus som ligger i Älgå utanför Arvika:



Kul idé med fönstrena tycker jag.

Hittade även ett annat hus med ett fint kök:





Kommentarer
Postat av: Viktoria

Varför vill man flytta när man har det sååå vackert.. Det där med vattnet utanför skulle ju varit en dröm..

2010-05-13 @ 15:47:47
URL: http://viktoriagrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0