Direktörn o Facebook!

Direktörn har Facebook så han kan spela Maffiawars. Han uppdaterar sin status typ en gång i halvåret. I dag hände det:

"Just let axminster know that I'm still alive by ordering from their fine catalog"

Han beställde verktyg. Från England. Alla vet ju att Sverige är ett u-land när det gäller verktyg.

Han beställde i dag för han vet att jag inte kan storma in på hans kontor (ett kontor bestående av väggar gjorda av batterisyra) och slita visa-kortet ur näven på han för jag sitter hemma i Byhålan utan bil och jobbar för kommunens räkning.

1-0 till Direktörn.

Men på söndag är det farsdag och jag ändrade precis hans firande inför den dagen.

1-1 till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0