Snackat sig lite med reker!

Chattade med Direktörn i dag:

Jag: är du där
Direktörn: yep
Jag: kan du titta i frysen om vi har räkor MED skal o när de går ut. Hur många påsar. Är sugen på räkor nämligen
Direktörn: 2 påsar, dom går aldrig ut säger dom eftersom dom kan varken öppna påsen eller frysen
J: kan dom prata
D: yep
J: vill du ha räkor?
D: nej
J: ta upp båda påsarna i så fall
D: dom är mina vänner
J: är du full
D: nej, och inte jag heller
J: vad vill du äta då
D: törstig. inte hungrig
J: du har ju öl i kylen men tina upp en påse lägg den på diskbänken
D: skall köra bil snart.
J: Var?
D: Dom säger att det skall bli roligt med en utflykt
J: suck
D: räkorna ligger och vilar upp sig i värmen
J: Tack!
Direktörn: varsaturkey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0