Tack Besökarna!

Ni är en del som läser bloggen varje dag.

Tack!

Jag gillert.

127 unika besökare och 201 sidvisningar per dag den senaste veckan.



"Unika besökare är ungefär lika med antalet personer som besökt din blogg. Sidvisningar är antalet visningar av någon av dina bloggsidor. Du själv får alltså en unik träff och flera sidvisningar i statistiken."

Men vilka är ni??? Länka gärna till Era bloggar om ni har någon så jag får kika in hos Er. Önskade att fler av mina bekanta utanför nätet hade bloggar också så man fick se deras vardag i en blogg. Vissa av Er har väldigt intressant vardag och jag säger det igen; ALLA HAR EN HISTORIA ATT BERÄTTA.


Kommentarer
Postat av: Maria Lindkvist

Tack för en rolig blogg..

/Mia

2010-11-02 @ 15:20:54
URL: http://sallynova.blogspot.com
Postat av: jenny

fin blogg :)

kram

2011-02-16 @ 22:52:56
URL: http://jennykarlsongarding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0