Fy satan vad grejer!

Man skulle kunna tro att man bor ihop med en hamster.

-Kan vara bra att ha.

Uuuuuu vad jag har rensat och städat idag så renoveringen och golvvärmen kan komma på plats snart.





Men, det hittades lite guldklimpar i röran. Se så söt han var när han läste till rymdingenjör i Kiruna hihihi.



Jag önskade att jag hade ett kort där jag kunde visa hans kropp vid den tiden o la la säger jag bara. Han kallades för Batman för han hade grymma muskler.
Och så var han en surfare. Våtdräkt, ja tack!


Kommentarer
Postat av: Busan



Nu förstår jag vad du föll! Lillpöjken!

2010-10-30 @ 21:35:45
Postat av: Jessica i Byn

Uuu, vad söt! Har han( och vi)varit så unga??

2010-10-30 @ 23:54:40
Postat av: Hmm

En viss skillnad i nuläget, oh my god

2010-10-31 @ 09:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0