Milwaukee skruvdragare!

Direktörn har fredagsmyyyyyyys. Han har nämligen köpt en ny leksak. Och jag konstaterar att jag måste sluta med tabletterna. Blir helt snurrig ju, eller vad tycker ni om detta:

-Pipen var o köpte en ny skruvdragare idag, beklagade sig Direktörn. Det är nämligen han som brukar stå för     verktygsinköpen på hans jobb och han kände sig verkligen obekväm i den rollen att någon annan köpte verktyg.
-Ja, men köp en du med då, sa jag.

Fattar ni vad dessa mediciner påverkar mitt omdöme!!!!????!!!!

Nu har han två skruvdragare och jag förväntar mig att alla jobb nu kommer gå dubbelt så fort.

Men som sagt; det är tur att det bara är sex dagar kvar på denna kur och under den tiden ska jag låsa in Direktörns visakort.

Och ser ni en annan sak; ingen Dewalt utan en Milwaukee med lampa. Tänk att han har haft en skruvdragare utan lampa förrut. Att han har fått något gjort över huvudtaget är skitkonstigt.....

Själv betalade jag fortköringsböter för minst samma summa som han köpte verktyg för. Satan vad roligt det var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0