Scrapbookingträff & loppis!

Vi är några stycken här i arvika/karlstad/hammarö/bengtsfors som vill träffas och scrappa och även passa på att sälja pysselsaker på en loppis. Det blir söndag 5/12 och vi ska vara här i Byhålan på en STOR lokal.

Vill ni vara med??? Kontakta mig via telefon (om du har mitt nummer) eller skicka mejl till mig [email protected] i så fall.

Det kommer kosta ca 50-100 kr (beroende på hur många vi blir) för fika under dagen och lokalhyra per person. Då ingår även ett speciellt bord för loppissaker.
Mat finns att beställa i byhålans lokala pizzeria och café och det finns även en mycket trevlig ICA-handel i byhålan om man vill ha något annat.

Jättekul om vi kunde vara många så vi får byta grejer med varandra och även kanske kunde få till lite julkort mm.

Glögg kanske?

Uppdatering: Detta är första söndagen innan jul det var ledigt i lokalen.

Kommentarer
Postat av: Busan



JA JA JA!!!

Jag kommer vara där och kräver Delicatobollar och julmust till fikat!

2010-10-29 @ 16:53:02
Postat av: FridaK

BAJS!!



Det är ju just då vi är i Tyskland, hos älskade Henry!

2010-10-29 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0