Elvis i Glada Hudik!

Blir varm i hjärtat och är såååå rörd. Jag vill att folk ska lyckas.
Spelar ingen roll om de är i min närhet eller några jag sett på tv.
Jag vill att de ska lyckas!

Och nu sitter här igen och fulgrinar och är rörd över utvecklingsstörda och normalstörda skådespelare från Hudiksvall som har lyckats sätta upp en Elvisshow i Sverige och New York.

I somras tipsade jag om Pär Johansson som sommarpratade om dessa underbara och givande människor. Har ni inte lyssnat på honom så gör det!

Men nu är det alltså dags för tv-tittarna att få lära känna dessa verkliga och fantastiska utvecklingstörda och normalstörda människor i fyra avsnitt på SVT.

Tack ni är underbara!!!

Här bokar ni biljetter till 2011 års shower.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0