Per Morberg here I come!

Jises vad jag ska börja jaga!

Skolan idag var extra ordinär. Vi hade besök av en fotograf och en resande som säljer knivar mm.

De har jakt osv som sysselsättning.

Vi började pratade om Per Morberg och jag kom med ett förslag till fotografen på ett jobb jag tyckte han kunde kontakta Per Morberg om.

-Ja ja det är inga problem, honom känner vi.
-Vaaa??!!!?? Skämtar du??? väste jag. (Jag tycker han är otroligt snygg och bra.)

Här trodde jag att mina klasskompisar eller lärare drev med mig och skulle sätta mig på plats.

-Nej, det är säkert. Vi brukar sova hos honom när vi gör det och det jobbet. Du får åka med då och då så kommer du få träffa honom.

-Hehehehe nä men inte ska jag inte...

Närmare än så här kommer jag inte mitt frikort.

Fy faan vad jag ska börja med jakt nu kan jag säga.



Manlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0