Till mina barn och deras val av kärlek!

Jag kommer inte ha många åsikter om Era val av livspartner och kärleksaffärer.

Jag bryr mig inte om ni väljer hona eller hane, vit eller mörk, jude eller muslim.

Men något jävla kungabröllop blir det inte ser ni!

Uuuu vad stelt.

Om ni går emot min vilja och gifter in Er i en kungafamilj så kommer jag moona i bilen

på väg till bröllopet och under bröllopsmiddagen kommer jag ställa mig på bordet och skrika;

-Fram med saltet för nu kör vi ett tequilarace!

Och jag kommer inte ge mig förrän kungen spyr i drottningens klyka.

Lycka till med Era val av livspartner.



Kommentarer
Postat av: Tage

Ingen är så vänlig som du Anna! ;)

2011-04-29 @ 16:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0